Kiszolgálás / Elégedettség / Élmény

Egy szakmai blog nem csak szakmabelieknek

Addig nyomja...

Az ember jártában-keltében sokféle tájékoztató felirattal, eligazító táblával találkozik, ha mégsem, hát megkérdezi az adott ügyfélszolgálaton, vagy felhívja a Call Centert, mit is tegyen az adott helyzetben.

Az életben persze elfordulnak olyan helyzetek, amikor erre nincs idő, mert egy parkolóházba behajtva előttem sorompó, mögöttem türelmetlen autóstárs, és a feszült regggeli pillanatban gyorsan kell cselekedni...

Ilyen esetben kiemelten fontos, hogy a szolgáltató, akinél egy csekély, de nem sértő összeg fejében havi parkolóbérletet váltottunk, minden lehetséges eszközzel segítse a gyors bejutást és a kellő pillanatban a megfelelő információk átadását. Jó ez így.

Nekünk, akik itt születtünk, és az anyatejjel szívtuk magunkba (kortól függetlenül), hogy nem feltétlenül egyértelmű, hogy egy szolgáltatási környezetben (legyen az a gazdaság bármely ága - kereskedelem, telco szektor, gyártás, szórakoztatóipar stb.) mégis ki szolgál kit. És hogyan.

Nyilván ez a kép egy (majdnem) szakmai blogra alapból csak a "kisszínesek" közé kerülhetne fel, mert van az ilyen csodákra jópár "speciális" oldal. Amiért mégis megér a dolog egy pár kérdést egy kávé mellett az talán:

annak végiggondolása, hogy mire gondolhatott a szerző? (mit old meg ezzel és mit nem?)

vajon a szerző felettese láttamozta-e a művet? (hiszen a felettes is ott parkol nap, mint nap)

tekintettel arra, hogy az ominózus parkolóház nem gyakorlott (tehát nem nap, mint nap ott parkoló) ügyfeleinek többsége külföldi (egy sokcsillagos szálloda), ők milyen segítségben reménykedhetnek?

ha tényleg az volt a cél, hogy gyorsítsuk a bejutást, milyen egyéb módszerek és eszközök állnak a szolgáltató rendelkezésére? (neeem, nem kell hozzá egy két órás brainstorming... :-) )

Mindannyiunk szerencséjére a felirat pár nap után eltűnt. Talán a kiértékelő meetingen ("Józsi! Gyere má' ki egy cigire...") belátta a project-team, hogy a tájékoztató felület nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket...

A bejegyzés trackback címe:

https://ugyfelkiszolgalas.blog.hu/api/trackback/id/tr3713857348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kiszolgálás / Elégedettség / Élmény

Legyen bár vevő, vásárló, megrendelő, ügyfél, utas, vendég, páciens - a kapcsolat nem akkor ér véget, amikor eladtad és ő megvette. És ez a kapcsolat lehet forrása az elégedetlenségnek, és az örömnek is, attól függően, hogy hogyan gondolkodunk róla, és mit teszünk meg érte...

Friss topikok

süti beállítások módosítása