Kiszolgálás / Elégedettség / Élmény

Egy szakmai blog nem csak szakmabelieknek

A pandémia hatása a kreativitásra
- avagy egy könyv születésének története

2020. március 11. - az Evolution konferencia egyik szünetében:

 „Szervusz Zoli! Engedd meg, hogy bemutatkozzak: Takács Anti vagyok, nagyon tetszett az előadásod…”

– „Szia! Dr. Németh Zoltán. Köszönöm, örülök, hogy tetszett, de azt hiszem a várakozás a bejelentésekre kicsit elvitte a fókuszt… Amikor terveztük az előadást még nem volt ennyire kritikus a helyzet, és a humorstílusok – ami az idei évben az egyik fő kutatási területem – talán most nem a legidőszerűbb téma…”

– „Nekem tetszett és elgondolkodtatott a gyakorlati rész, és igen, igazad lehet… A szünetekben, meg még az előadások alatt is rá-rápillantottam a telefonomra: mikor jön ki a hivatalos bejelentés. Tudod, még reggel, amikor indultam sem gondoltam bele abba, hogy talán lehet, hosszú ideig ez lesz az utolsó konferencia, amikor személyesen tudunk találkozni.”

– „Ne is mondd… napok óta megy a találgatás, hogy milyen korlátozások lesznek, de ahogy látom a környező országokat, sok jóra mi sem számíthatunk… A nagy kérdés az, hogy hogyan tudjuk ezt majd megoldani ezt a tréningek, képzések kapcsán. Meglátjuk, hogy átmeneti lesz-e a helyzet, vagy hosszabb távon is fel kell készülnünk a változásokra. Te amúgy mivel foglalkozol?”

– „Szabadúszó tréner vagyok, de a fő tevékenységem az ügyfélkapcsolatok fejlesztése, azon belül is a külső- és belső ügyfél/munkatársi visszajelzések témaköre, az ilyen projektek megtervezése, lebonyolítása, üzemeltetése, a tréningek kapcsán pedig a résztvevők meglátásainak strukturált gyűjtése és elemzése. Minden esetben elsősorban fejlesztési céllal.”

– „Ez érdekesen hangzik, illetve van ezzel kapcsolatban jó néhány meglátásom, illetve kérdésem is – most elég sűrű a nap, illetve várjuk meg, hogy hogyan alakul az élet a következő időszakban, de keressük egymást mindenképpen. Itt a névjegykártyám, beszéljünk valamikor pár hónap múlva.”

Pár hónap… aztán még további pár hónap múlva…

– „Szia Zoli! Emlékszel rám? Az utolsó személyes részvétellel megtartott konferencián találkoztunk, pont aznap, amikor bejelentették a korlátozásokat… Mi újság veletek? Hogyan éltétek meg az elmúlt egy évet?”

– „Szia Anti! Persze, hogy emlékszem, és épp jókor hívsz, mert kocsiban ülök, és ezer dolog jár a fejemben… Mindaz, ami az elmúlt évben történt – talán éppen megérett arra az idő, hogy összefoglaljuk, értékeljük ezt az egészet. Ami történt, amin keresztülmentünk, és ami még előttünk van…”

– „Egy irányba vágnak a gondolataink, mert én is így látom. Biztos láttad a Face csoportban, hogy írtam erről egy könyvet, de nem csak azért, mert ez a téma a tréneri, oktatói világban mindenkit érint, hanem kicsi talán magam számára is – összefoglalva mindazt, amit megéltem, láttam, hallottam, és önmagamról is megtanultam az elmúlt évben. Nagyon kíváncsi vagyok a meglátásaidra és a véleményedre…”

– „Tudod mit? Én is kíváncsi vagyok – átküldöd az anyagot? Elolvasom és visszahívlak. ”

 És, ahogy mondani szokták, a többi már történelem... 

A könyvről bővebben: TÉRváltók

A bejegyzés trackback címe:

https://ugyfelkiszolgalas.blog.hu/api/trackback/id/tr6816678844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kiszolgálás / Elégedettség / Élmény

Legyen bár vevő, vásárló, megrendelő, ügyfél, utas, vendég, páciens - a kapcsolat nem akkor ér véget, amikor eladtad és ő megvette. És ez a kapcsolat lehet forrása az elégedetlenségnek, és az örömnek is, attól függően, hogy hogyan gondolkodunk róla, és mit teszünk meg érte...

Friss topikok

süti beállítások módosítása