Kiszolgálás / Elégedettség / Élmény

Egy szakmai blog nem csak szakmabelieknek

Most kérdezz - vagy ne?
Most kérdezz - vagy ne?

Általában véve is kiemelt fontosságú, hogy tisztában legyünk az ügyfeleink véleményével. Lassan 15 év tapasztalatából mondom: ez a terület még mindig sok esetben csak amolyan "mostohagyerek" vagy éppen "csináljuk, mert muszáj", egyfajta kötelező kör, amit boldog-boldogtalan jól (sajnos inkább…

Kiszolgálás / Elégedettség / Élmény

Legyen bár vevő, vásárló, megrendelő, ügyfél, utas, vendég, páciens - a kapcsolat nem akkor ér véget, amikor eladtad és ő megvette. És ez a kapcsolat lehet forrása az elégedetlenségnek, és az örömnek is, attól függően, hogy hogyan gondolkodunk róla, és mit teszünk meg érte...

Friss topikok

süti beállítások módosítása