Kiszolgálás / Elégedettség / Élmény

Egy szakmai blog nem csak szakmabelieknek

Megy a szekér - mit akarsz?
Megy a szekér - mit akarsz?
és a GPS mondá: újratervezés...

Egy új Partner megkeresésekor, egy új megoldás, fejlesztési ötlet, mérési módszertan bemutatásakor - bár az érdeklődés alapvetően megvan - a Partner reakciója nem kimondottan (inkább csak úgy kedvesen, piszín...), de jól érzékelhetően az: "figyelj, ez jó ötlet, és van benne ráció, de most minden OK,…

Kiszolgálás / Elégedettség / Élmény

Legyen bár vevő, vásárló, megrendelő, ügyfél, utas, vendég, páciens - a kapcsolat nem akkor ér véget, amikor eladtad és ő megvette. És ez a kapcsolat lehet forrása az elégedetlenségnek, és az örömnek is, attól függően, hogy hogyan gondolkodunk róla, és mit teszünk meg érte...

Friss topikok

süti beállítások módosítása