Kiszolgálás / Elégedettség / Élmény

Egy szakmai blog nem csak szakmabelieknek

Ha nem érti, mondd erőteljesebben!
Ha nem érti, mondd erőteljesebben!
Vagy másképpen?

Van abban tapasztalat (előítélet? prekoncepció?) bőven, ahogyan az ügyfeleinkről gondolkodunk - és logikus, hogy mindez meghatározza azt is, ahogyan kommunikálunk velük. Nem, nem a hivatalos, megtervezett kampányokra, marketing és PR aktivitásokra gondolok, hanem a mindennapokra. Meggyőződésem,…

Kiszolgálás / Elégedettség / Élmény

Legyen bár vevő, vásárló, megrendelő, ügyfél, utas, vendég, páciens - a kapcsolat nem akkor ér véget, amikor eladtad és ő megvette. És ez a kapcsolat lehet forrása az elégedetlenségnek, és az örömnek is, attól függően, hogy hogyan gondolkodunk róla, és mit teszünk meg érte...

Friss topikok

süti beállítások módosítása