Kiszolgálás / Elégedettség / Élmény

Egy szakmai blog nem csak szakmabelieknek

Ügyfélkapcsolat = személyes kapcsolat?
Ügyfélkapcsolat = személyes kapcsolat?

"Netvezérelt" társadalom vagyunk, és a trendek arra engednek következtetni, hogy a technológiai fejlődés iránya egyértelműen az, hogy "mindent a neten keresztül oldjunk meg". Mert az trendi, meg ez a jövő. Vagy nem...? Pár napja jelent meg egy érdekes cikk az Index-en…

Kiszolgálás / Elégedettség / Élmény

Legyen bár vevő, vásárló, megrendelő, ügyfél, utas, vendég, páciens - a kapcsolat nem akkor ér véget, amikor eladtad és ő megvette. És ez a kapcsolat lehet forrása az elégedetlenségnek, és az örömnek is, attól függően, hogy hogyan gondolkodunk róla, és mit teszünk meg érte...

Friss topikok

süti beállítások módosítása